2009-01-16

Din müsli

Jag är barnsligt förtjust i saltåkvarns produkter och deras vackra förpackningar. De är så fina att jag nästan köper dem bara för förpackningarna (som tur är innehållet så bra så det skadar inte att jag är så utseendefixerad).

En av deras nyaste idéer är att du får beställa din egen müsli via nätet. Du blandar själv och får sedan hem müslin i brevlådan. Vill du kan du även köpa till en plåtburk i saltåkvarndesign. Hur coolt som helst. Fast lite dyrt. Och lite svårt att välja. Men alldeles alldeles underbart.

Jag blev dock lite inspirerad så nu håller jag på att torka lite banan och äpple i ugnen. Så att jag kan lidnra suget innan jag bestämt vilken blandning som blir den ultimata så att jag kan beställa.

I farten så började jag också koka lite äppelmos. Jag blev inspirerad. Och det luktar underbart även hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar