2009-01-09

Hjälp?

Min enkla lya är rätt så lik en skokartong, modell mindre med sina 30 komma nånting kvadrat. Det är inte en bra kombination med mitt intresse för loppis, gamla, coola, vackra, fulsnygga saker som jag gärna målar om och fixar till. Risken är överhängande att det ska sluta illa (skokartongen är även en mindre bra kombination med mitt intresse för mat och bak men det är en annan historia).

Tack och lov så har jag även en passion för att ha ordning och reda och för att göra mig av med grejer som jag inte behöver och som jag inte är så fäst vid. Sånt som mitt hjärta inte brister av att bli av med (om ni förstår vad jag menar). Fast en gnutta oro finns ändå kvar för många saker är jag väldigt fäst vid och de vill jag ha kvar. Vad händer den dagen de sakerna blir för många? När skokartongen blir för liten? Kommer det att sluta så här?

Hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar