2009-08-25

Jag härmapade en bloggare

För ett tag sedan var jag i behov av necessärer. Samtidigt kliade det i skaparfingrarna och jag såg en möjlighet att göra något kreativt, klimatsmart och dessutom billigt. Därför härmapade jag en beskrivning som jag hittade i denna blogg.

Det var lite knepigt att få ihop allt, men efter lite arbete med sprättnålen fick jag ihop det. Två necessärer med överblivna vaxdukar, samt tyg och dragkedjor som jag fyndat på loppis. Kan inte bli så mycket billigare eller klimatsmartare. Jo kanske. Om jag hade sytt för hand. Eller med en trampsymaskin. Men det kändes lite överdrivet så det fick bli elektroniskt.


Tack för en bra beskrivning!

1 kommentar:

  1. Men tänk så bra det är att härmapa andra. De blev ju jättefina dina necessärer. Det är inte helt lätt att sy efter ett nytt mönster.

    SvaraRadera