2009-09-13

Söndagsprojekt

Vissa projekt är större än andra. Detta var ett mindre projekt, men ack så fint det blev. Jag gillar ordning och reda. När var sak har sin plats mår jag bra. Därför är Jofapärmar rätt så bra för att förvara papper. Dessvärre är de tråkiga.


I Pink fridays blogg hittade jag denna instruktion för pärmmakeovers (lite märkligt att jag inte kom på det själv kan jag tycka i efterhand). På loppis fyndade jag sedan bra pärmar för en femma styck. Efter lite klister och tyg blev de så här. Ursnyggt i bokhyllan!


2 kommentarer:

  1. Hej! Passar på att titta in en sväng. Hoppas allt är bra! Tycker det är dags att höras snart igen :-) Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Kul att höra av dig, tänkte precis detsamma. Att det börjar bli dags att höras av! Kram!

    SvaraRadera