2009-10-16

Sextiofyra


Alltså. Det här är ingen ursäkt men nu börjar mina bilder bli tråkiga. Precis som jag misstänkte. Nu när det börjar bli mörkt krävs det mer tanke och energi för att få en bra bild varje dag. Det går inte att bara ta en promenad. Men det är bara att jobba på för det är bara lite mer än en tredjedel kvar nu!

Nu längtar jag mest efter att få sova. Jag kommer dock inte att få göra det på ett tag. Jag kom på att jag skulle koka kycklingsoppa. Problemet är att kycklingen är stor och inte behagar bli färdig. Köttet var allt annat än welldone när jag kollade nyss, men gott det kommer det att bli! Jag får hålla ut och sticka lite till medan jag väntar.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att hitta hit! Härlig blogg som verkligen inspirerar. Hit tänker jag komma ofta. Apropå bordstabletter, jag hittade mina på Hemtex, fast det var i rea-hyllan så de är väl på upphällningen..

    SvaraRadera