2009-11-20

Nittionnio

Så är då dagen här. Den sista dagen på mitt fotoprojekt Nittionio. När jag började i augusti var jag säker på att jag skulle behöva fuska någon dag och använda en gammal bild från mitt arkiv. Men det har jag inte behövt. Jag har faktiskt fått fram en bild om dagen. Vissa är bra medan andra är mindre bra. Det viktiga är dock att jag vaknat upp från vardagslunken. Nu ser jag bilder överallt och får massor med ideér. Det känns bra. Att ha nått mitt mål.

Mina planer för dagen var att göra något speciellt. Det gick sisådär. Regntunga skyar har legat över min del av världen så jag har inte gett mig ut på några längre strapatser. I augusti började jag med en avbild av mig själv. Därför kändes det rätt så bra att avsluta med det samma.


Nu är frågan, vad blir nästa projekt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar