2009-11-30

Snön som kom och som regnade bort

Idag så föll stora vackra snöflingor från himlen och tanken var att jag idag skulle kunna visa upp en bild på en vacker snöig vy men så bidde det inte. Det bidde istället regn och nu är det mest ett grått trist slask ute. Så istället blir det en bild från februari i år. Det lättar upp lite av den besvikna stämningen tycker jag.


Imorgon är det även första december och december är för mig synonymt med adventskalendrar. Förutom min chokladkalender från Valrohna kommer jag att följa dessa:
Cyberphotos - Cyberphoto är ett himla trevligt företag med bra service och med varje beställning följer en godisbit. Lindrar lite av ångesten när man handlat för mycket!
Drops Design - Nyheter tips och ideer utlovas.
Erica Laurell - Utlovar ett gratis virkmönster varje dag. Ericas ekologiska bomullsgarn finns även på muchis. Jag har inte hunnit testa det än men kommer säkert att göra det snart. Ekologiskt garn känns bra!

1 kommentar:

  1. Oj, hur hamnade jag här??? Sååå fina kakor du virkar, har sett andra virkade bakverk, men dina har något visst. MVH/ Tant Grön i Västerbotten

    SvaraRadera