2009-11-25

Träd

Under de senaste veckorna har jag haft två analoga rullar liggande på mitt skrivbord. Till slut kom jag mig iallafall för att lämna in dem. Sen har det dröjt lite innan jag kunnat scanna dem. Det är en hel del trevliga bilder. Bland annat dessa på olika träd. Jag har bara gjort lite mindre justeringar i kurvor och behållt färgsticken. Jag har inte heller brytt mig om att klona bort damm. Det känns skönt att de inte är så himla perfekta. Allt behöver inte alltid vara perfekt.



2 kommentarer:

  1. Vad fin den första bilden är. Vilka färger! :)

    Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll?

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillar min bild. Jag är själv en rätt så dålig användare av bloggkoll men om du vill följa min blogg får du gärna prenumrera på den! /Tant Grön

    SvaraRadera