2009-12-17

minusgrader, många minusgrader.

Kylan har kommit hit till min del av världen. Att gå utanför dörren är ett större projekt än någonsin men de få ljusa timmar vi har är fantastiskt vackra om solen tittar fram. Som den gjorde idag. Jag valde dock från att inte sitta ner i trädgårdsmöblerna och njuta av solnedgången.


Kylan gör dock att det inte är helt fel att sitta inne och göra något. För några dagar sedan hittade jag denna beskrivning på en väska att sy. Eftersom jag behöver något för mina handarbeten och dessutom hade en gardin som jag köpt på loppis förra hösten så sydde jag mig en liten väska.

Nu har dessutom det sista pyntet i julpyntswapen landat, en virkad snöstjärna från Paulina. Brevet var dock svårt medfaret av postens hantering med en klisterlapp där posten bad om ursäkt. Som tur saknades inget.

3 kommentarer:

  1. Fin veske, så bra at du kunne bruke en gardin til det :)

    Her var det også kaldt i dag.

    SvaraRadera
  2. Solnegång i badhusparken?
    Toppenfin väska!!

    SvaraRadera