2010-01-19

Dag 19


Det har gått nästan en månad sen jul och jag har inte tagit mig tiden att visa vad som låg i alla paketen. Ett paket innehöll i allafall en mössluva som jag stickat. Inspirationen fick jag från Bara Lova och Garnstudio men jag använde annat garn och gjorde en annan avslutning. Istället för en topp så fick den smalna av lite. Värmer finfint i vinterkylan hoppas jag.

Andra julklappar var pocketfodral med loppisfyndade pocketar i nyskick, en varm mössa, varma sockar och pulsvärmare, vetevärmare med broderat monogram, korthållare i linne (även den med mongram), en broderade tavla, grytvante och ett förkläde med hjärtan.


Sådär då var det redovisat. Bättre sent än aldrig!

1 kommentar:

  1. Vad kul att jag fick vara inspiration till din halsduksmössagrej :) Fint med lite mer trubbig också.

    SvaraRadera