2010-02-28

Dag 59


På mitt skrivbord just nu. Ett block för att kunna anteckna när jag ser letktion 4 i visuell kommunikation. Ett gäng röd knappar som jag funderar på att sätta på den gråa kofta som jag stickade utifrån Tant Koftas uppifrån och nermetod (nej jag har inte visat den ännu, men snart). En liten plåtburk med synålar som ska användas vid monteringen av knapparna (om jag bestämmer mig för att byta. En liten broderisax som ser ut som en fågel och nu dessutom börjat låta som en fågel när jag klipper. Slutligen är det två stickor fyllda med maskor av Alpacka garn som jag köpt från Bara Lova. Tanken är att det ska bli en kofta nån gång.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du har börjat göra något av garnet, ska bli spännande att se vad det blir. Jag är också sugen på att börja sticka en tröja till eller något annat lite större som jag kan hålla på med ett tag.

    SvaraRadera
  2. Det är så vackra fotografier som du delar med dig till oss läsare varje dag. Små betraktelser av vardagen som bara är så ljuvliga!
    Många må gott hälsningar

    SvaraRadera