2010-03-21

Utlottning!


För att fira våren, att det snart är påsk och att ljuset återvänt så tänkte jag ha en liten utlottning av ett par örhängen som jag skapade idag. Inspiration fick jag från påskliljan.

Allt du behöver göra för att vara med i utlottningen är att lämna en kommentar i detta inlägg (lämna även din mailadress så jag kan maila dig om du vunnit). Du behöver inte ha en blogg för att delta men om du har det får du gärna länka till utlottningen. Tävlingen är öppen till lördagen den 27 mars kl 24:00 (svensk tid).

Tävlingen är avslutad!

7 kommentarer:

  1. Oj, vad söta de var! Du gör verkligen så mycket fint! Självklart vill jag vara med och tävla! :)
    (jo_dumle@hotmail.com)

    SvaraRadera
  2. Godmorgon, självklart vill jag vara med!
    Många må gott hälsningar
    call dot dsgn at gmail dot com

    SvaraRadera
  3. Verkligen fina,liknar påskliljor på pricken,klart jag oxå vill vara med !!länkar med bild!!
    poccahontas_69@hotmail.com kram =)

    SvaraRadera
  4. Vilka fina påskörhängen! Självklart vill man vara med och tävla om dessa :)

    mahlin-@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jättesöta vårörhänge.Vill jättegärna va med i utlottningen.
    stina.holst@tele2.se

    SvaraRadera
  6. Heej..:)
    Jag vill gärna vara med och vinnaa dina fina örhengenn..:)

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag är jättegärna med i utlottningen
    av de söta örhängena.
    Linda, Finland

    SvaraRadera