2010-07-25

Dag 206


En regnig söndag passade som handen i handsken idag. Nu slipper jag ha dåligt samvete över att jag sovit bort halva dagen (för att ta igen de timmar jag förlorat i helgen) och för att jag (nu när jag är vaken) städar och tvättar upp lite loppisfynd. Igår hittade jag lite gamla loppiskläder som inte passade lika bra som jag trott så inom kort kommer två av de klänningar jag hittat finnas på tradera. En kjol som jag köpte kommer dock att få göras om till en solklänning med två axelremmar.

Samtidigt som jag röjer upp hemma så går mina tankar till alla som drabbats av olyckan norr om Piteå idag. Jag är oändligt tacksam att jag vi tagit oss hem helskinnade efter våra turer på E4:an till och från Trästockfestivalen. Jag hoppas även att blodet jag lämnade på blodcentralen i tisdags har kunnat bidra med nån nytta. Så jag avslutar med en uppmaning att alla som kan blir blodgivare. Insatsen är liten men kan göra stor skillnad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar