2010-11-08

Dag 312


Jag har stött på ett litet problem. Jag har hittat en halvfärdig stramaljtavla i min mors gömmor som jag tänkt slutföra och ge till henne i julklapp. Problemet är att jag efter att ha hunnit långt på vägen insett att det saknas garn. Jag har frågat i min garnaffär (stans enda) och de säljer inte detta garn längre. Jag har sökt på nätet efter webbutiker och kollat tradera men inte fått napp. Ullgarnet från Anchor finns fortfarande kvar, men jag kan inte hitta någonstans att köpa det jag saknar. Nån som vet webbutik som säljer detta garn?

4 kommentarer:

  1. Oj, vad dumt! :/
    Tyvärr vet jag ingen bra Webbutik, men jag ska hålla ögonen öppna efter det IRL, så kan jag köpa åt dig om jag hittar nåt!

    SvaraRadera
  2. Fick en tanke om att min dotter eventuellt kan som hon i sin tur har fått efter min pappa som sydde mååååånga stramaljtavlor. Jag återkommer till dig

    SvaraRadera
  3. Hej här är dottern! Jag har beställt anchor från England, billiga dockor dessutom, men var minns jag ej. Ska kolla bland morfars garner med, men det vore bra om du mailade mig numren då.
    fishbonette att gmail punkt com
    janette

    SvaraRadera
  4. Tack för er hjälp! Det löste sig ändå!

    SvaraRadera