2011-01-01

110101


Jag hade inte tänkt att blogga alls idag. Inte ta några bilder utan bara strunta i det nu så här ett år efteråt för att känna hur det känns. Ta en stund för att tänka efter och fundera på vad jag vill göra nu när ett nytt år ligger framför mig. Det gick inget vidare. Det kändes tomt och konstigt att bara stänga av idag så det blev en bild idag också samtidigt som jag funderar på vad jag ska 2011. Jag vill i alla fall ta fler bilder och lära mig att jobba mer med mina bilder. Överhuvudtaget vill jag skapa mer och vara kreativ. Det gäller bara att sammanföra alla idéer och få nån form av struktur.


4 kommentarer:

  1. Det har varit en glädje att se alla dina inlägg under 2010. Och så fina fotografier som du tagit och delat med dig av!
    Saknaden är stor redan så det var med stor glädje jag läste dagens inlägg!
    Många må gott hälsningar

    SvaraRadera
  2. Det absistenten - precis som med rökare - du får minska ner och sedan klippa gamla rutiner/vanor/ovanor och då kommer det nya briljanta.... Lycka till

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för ett fantastiskt bildår! Maten på bilden ser oerhört smaskig ut. :)
    Att få Solsidan i present var inte dåligt, men jag förstår den begränsade glädjen över klockan...det beror ju i och för sig på om loggan är snygg... :P
    Jag önskar dig ett riktigt kreativt 2011!

    SvaraRadera
  4. Call Design: Tack för dina fina ord!

    Christina: Tack!

    Svartanova: Tyvärr var inte en loggan snygg så jag hade önskat att de skänkt pengarna till välgörenhet. :(

    SvaraRadera