2011-01-25

Jag blev iallfall mätt och belåten


Dagens lunch bestod av grönsakskorma på ett av stans cafeér och inspirerad av andra bloggar tänkte jag som så många gånger förr ta en bild och föreviga min lunch. I väntan på maten tog jag en bild, maten kom, jag åt och åt och tillslut insåg jag (som alltför många gånger tidigare) att tallriken var tom och att jag återigen missat att ta en bild innan jag slängde mig över maten. Snyggt jobbat. Jag vill ju ta bättre matfoton men kanske öppnar detta upp för nån form av projekt för februari? Jag får fundera vidare och återkomma.

5 kommentarer:

  1. Du e la rolig, fick mig ett gott skratt :)

    SvaraRadera
  2. Jag röstar absolut för matfotoprojekt. ;)

    SvaraRadera
  3. Svartanova: Jepp det blir ett matfotoprojekt!

    SvaraRadera
  4. Men! Det där muggarna ser så bekanta ut! Undrar jag om inte just precis sådana muggar bodde hemma hos oss när jag var barn. Vilken minnesbild jag fick! :-D

    Kul med ett mål om dagen, det ska jag följa med intresse!

    SvaraRadera
  5. Tina: Vad häftigt, jag har bara sett dem på detta kafé men blivit lite kär i dem. PÅ nått märkligt sätt är den alltid ledig när jag kommer också!

    SvaraRadera