2011-07-04

Lättja


Jag har börjat bli så lat på de senaste månaderna. Jag pysslar så lite, blogginläggen är glesa, jag fotar allt mindre och jag sorterar mina bilder alltmer sällan. Eller så är jag upptagen med annat. Jag kan dock inte komma på vad jag gör istället (eftersom jag inte tar så få bilder så kan jag inte heller få nått svar i mina bildmappar). Jag hoppas det blir bättre med en lång semester. Förra veckan var en försmak och nu väntar två arbetsveckor innan det blir semester på allvar.

3 kommentarer:

  1. nej´nej, jag inte fyllt 40 ännu! Kul med semester!

    SvaraRadera
  2. jag har också blivit lat, det är lite jobbigt att inte få något gjort. hoppas sista arbetsveckorna blir sköna, det är inte fel att vara ledig! :)

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att semestern närmar sig! Hoppas att du får det riktigt riktigt skönt. Och fullt med energi att göra det du vill - eller det du inte vill. ;)
    Tusen tack för din fina kommentar hos mig!

    SvaraRadera