2011-08-30

Hemligheter


Tidigare i sommar köpte jag en frysbox för att kunna skörda just så mycket som jag vill och jag är glad att jag inte köpte de mindre modeller jag tittade på. För det börjar bli rätt så fullt nu. Jag fortsätter att skörda sommaren och frysa in den i påsar av plast. Senast blev det lingon som fångades in. Det kommer bli himla trevligt med mammas lingonsylt i morgongröten och till köttbullarna i vinter.

Annars är mina tankar i veckan på annat håll. Jag tänker på lurviga tassar, prickiga magar och vassa små klor mest hela tiden. Att längta är verkligen fantastiskt trevligt, men förhoppningsvis är längtan över redan i helgen!

4 kommentarer:

  1. Vankas det en liten av något slag kanske?! =) Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Spännande! Och vilken lyx med stor frysbox full med diverse gott!

    SvaraRadera