2011-12-13

Det var kul så länge det varade


Förra veckan slutade så trevlig. Stora snöflingor som föll från himlen och jag som andades ut. Julen var räddad. Idag vaknade jag till regn, plusgrader och allmän slask. Inte alls kul.

Annars sitter jag i en intensiv julklappsverkstad och förbannar mig själv för att jag börjat så sent. Jag brukar ha en del handgjorda julklappar och så även i år. Normalt sett brukar jag dock se till att börja i tid men inte i år. Dum idé. Som det ser ut nu så bör jag ro i land det. Annars blir det handgjorda checkar med ledtrådar om innehållet!

6 kommentarer:

  1. Å vilken mysig bild. Vi har klarat oss från regnet. I stället har det varit klibbsnö. Vad klurig du är med julklapparna.

    SvaraRadera
  2. Åh, det ser fortfarande mysigt ut! Här hemma har det åskat och spöregnat idag. Typiskt Luciaväder?
    *mutter, mutter*

    SvaraRadera
  3. SMHI lovar mer snö o minusgrader på söndag, tur!

    SvaraRadera
  4. Lite av den snön, eller om du får mer, kan gärna få komma till Högboda i Värmland. Längtar sååå

    SvaraRadera
  5. Det ser riktigt mysigt ut! Synd att det försvann... det gjorde det här med. Inte roligt direkt. Får hoppas och hålla tummarna för att det kommer tillbaka! :)

    SV: Tack! Det känns bra att ha hunnit fånga snön under den korta stund som den var här..

    SvaraRadera
  6. Sandra: Tack! Vad tur ni haft. Klibbsnö är bättre än ingen snö!

    Jo: Usch, åska känns inte alls särskilt juligt. :(

    Maria: Jo mer snö blev det men inga minusgrader än, men jag fortsätter att hoppas!

    Christina: Om den får ligga kvar kanske vi kan skicka ner lite till er! :)

    Tone: Jag håller både tummar och tår!

    SvaraRadera