2011-12-05

Sådärja

Nu är jag tillbaka! För två veckor sedan så slutade min dator helt plötsligt att fungera, efter en sväng med supporten och två resor till grannstaden så sitter jag nu här med ny hårddisk och en dator som fungerar. Det har tagit lite tid att installera program och återställa datorn efter haveriet. Som tur var är det viktigaste (bilder och sånt) säkerhetskopierat. Saker som jag tidigare inte tänkt är så viktigt, lösenord, mail, länkar, har dock inte varit sparat och jag har försökt återställa det så gott det gått, men det återstår en del. Men jag försöker se ljust på det. Kanske går datan på den gamla hårddisken att rädda och skulle inte det gå så får jag iallafall en nystädad dator.


Under dessa två veckor har det inte blivit så mycket fotograferande men det hoppas jag ta igen nu i december när julen står för dörren och snön förhoppningsvis snart täcker marken!

4 kommentarer:

  1. Härligt att du är tillbaka. Kul att se mina kattfavoriter.

    SvaraRadera
  2. Schysst att ha dig tillbaka och att mycket var säkerhetskopierat! :)
    Ser framemot dina fina julbilder!

    SvaraRadera
  3. Fint att ha dig i bloggvärlden igen! De där kattmagarna vill man ju bara klia på! :)

    SvaraRadera