2012-02-20

Lättnad


Just nu känner jag en stor lättnad. Lättnad för att solen återvänt och att det bara blir ljusare och ljusare för varje dag. Att se dagsljus på väg till och från jobbet igen är underbart.

Lättnad kände jag också när vi skrev på kontrakt för vår nya lägenhet för en vecka sen. Om typ 70 dagar får vi nycklarna. Inget mer flängande mellan två ställen. Inte en massa listor på vad som ska göras när jag väl är hemma. Bara att veta att jag har alla grejer under ett och samma tak kommer att vara en befrielse. Sen att det är en fantastisk lägenhet med en makalös utsikt och stor balkong i söderläge känns bara som en bonus. Nu får tiden bara gå liiite fortare så att vi snart är där!

7 kommentarer:

  1. Härligt, grattis till lägenheter! Jättefin bild, jag kan känna lättnaden...kram från byn

    SvaraRadera
  2. Grattis till lägenheten och balkongen!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Grattis! :)
    Bilden är superfin med fint ljus också!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig bild! Så harmonisk på något sätt. Och ja, grattis förstås!

    SvaraRadera