2012-05-03

Det blev lite tyst här

Det råkades bli lite väl tyst här. En flytt kom lite i mellan. Vi fick nycklarna tio dagar tidigare än beräknat så det blev lite intensivt packande och flyttande där i slutet av April. Nu är de gamla lägenheterna urstädade och nycklarna inlämnade så nu befinner vi oss någonstans i uppackningsfasen. Förhoppningsvis i slutskedet (jag är så trött på blågula banankartonger just nu). Det mesta är uppackat men det är en del kvar. Finliret som gör att det känns som hemma liksom. Just nu känns det mest som det är lösa pryttlar "öll över de pläjs" så att säga. I kombination med heltidsjobb och andra vardagssysslor så är det lätt att bli lite matt och jag har knappt suttit något vid datorn.


Numera finns jag dock på Instagram och där har jag varit lite mer aktiv. Det är liksom lite enklare att kommunicera med bara några enkla knapptryck när allt är kaos. Tantgroen heter jag för den som vill följa mig där!

2 kommentarer:

  1. Förstår känslan av flyttkaoset. Men det är det ju värt. Här har vi fortfarande någon kartong kvar...Trevlig helg på er!

    SvaraRadera