2012-07-17

Semester


Jag är inne på min andra semesterdag och försöker landa i ledigheten och bocka av en del saker på "måstelistan" (t.ex. att  klippa en häck, städa ett förråd, åka till tippen och måla om några fönster) för jag vet att när jag väl landat så kommer jag vara mer trögstartad. Listan varvar jag med ren avslappning. Som att ta kameran och fota blommor i motljus och myggor.

Hitills har solen lyst med sin närvaro och det får gärna hålla i sig. Jag känner att det är dags att börja få smaka på de där jordgubbarna snart. Landet är full med vita gubbar som bara väntar på att få mogna.

2 kommentarer:

  1. Vilken bild:) Ha en riktigt skön semester. Ja, vi väntar oxå på att dem där vita ska mogna. Hoppas att det blir fler soliga dagar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hoppas ni också får en fortsatt fin sommar!

      Radera