2012-09-12

Vackra september

Jag är så glad att årets september bjudit på några vackra soliga och nästan varma dagar. Efter förra årets konstanta regnande och den delvis trista sommaren iår så är de vackra septemberdagarna mer än välkomna.

I helgen var jag i skogen. Jag älskar verkligen att gå på ett kalhygge i september och plocka lingon. Solen som ligger på och värmer så att man kan gå i t-shirt utan att frysa. Jag hade på känn att jag skulle vara på fotohumör i helgen (det har varit en liten svacka i det) och min föraning var rätt. När jag var alldeles matt av lingonplockandet övergick jag till att fota.



Jisses så kul det var. Jag tror jag måste tillbaka i helgen.

3 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska bilder du fotat! I helgen var det ju hur vackert som helst! Klart, härlig höstluft och sol- underbara höstdagar!
    Ha en härlig vecka!
    Kram Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har varit fantastiska septemberdagar!

      Radera