2012-10-14

Utveckling


Det blir allt glesare mellan inläggen här. Inte det att jag inte gör något men för att jag förändrats och tekniken har ändrats. 

Tidigare hade jag alltid kameran med mig och det kändes naturligt att alltid ha kameran med mig. Nu lägger jag upp en bild med smartfånen på några minuter på instagram och kameran får stanna hemma alltför ofta. Men när jag väl har kameran med mig eller när jag sitter i Photoshop så inser jag hur mycket jag saknat det och hur kul det är. Jag älskar ju det här och jag vill inte tappa det men måste ta och fundera på hur jag jag ska låta denna blogg utvecklas och ta med mig den i framtiden.


2 kommentarer:

  1. Kan känna igen mig i ditt resonemang - börjar bli hjärnstressad av all teknik att jag bestämt mig för: endast 3 dagar i veckan blir datortid... Behöver inte vara på fb varje dag!! Hur såg livet ut innan allt detta? Var jag mindre aktiv? Nej, lika aktiv, men idag har tekniken tillkommit....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är lätt att bli teknikstressad. Låter som en bra ide att ställa upp riktlinjer för hur man använder den!

      Radera