2013-09-25

Saker som inte är mina grejer

Här skulle det kunna vara en text där jag ber om ursäkt för att det var så länge sedan jag tittade förbi, men det kommer det inte vara. Be om ursäkt för brist på blogginspiration är inte riktigt min grej.

Nu är jag här och det är bra med det. Sommaren som gått har varit fantastisk. Det har varit både glädje och sorg men framförallt har jag vilat upp mig efter ett slitsamt år som bokstavligen sög musten ur mig. Så nu står jag här med uppladdade batterier. Tanken är att de ska räcka hela året och jag tror det ska gå bra!

Inför hösten så önskar jag att blogga lite mer än det senaste året och planen är att ta med mig bloggen och flytta till en ny plattform så småningom. Jag känner för en nystart och kommer säga till när det blir dags. Det återstår dock en del arbete. Eftersom jag inte förstår ett jota av koder och webhotell behöver jag ta hjälp av personer i min omgivning och påtal om saker som inte är min grej. Be om hjälp (och ibland tjata lite) är inte heller min grej. Men snart så! 



2 kommentarer: